Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2010 17:30 - НЯМА ДА Е ВСЕ ТАКА...
Автор: nelivagent Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10737 Коментари: 7 Гласове:
13

Последна промяна: 11.01.2010 12:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дядо ми беше мъдър,човек,често когато бях разочарована от неуспехите си ми разказваше различни интересни истории,една притча,която веднъж той ми разказа остана любима за мен и ми помага все още в трудните моменти в живота,реших да я напиша в блога си,заради един приятел...които е много позитивен и забавен човек,а с тези редове искам да му кажа да не се променя и да не позволява "малките неща" да му попречат да остане същия...всичко е прeходно все пак ...:)
Един човек имал всичко в живота-семейство,деца,зана- т...бил богат човек,но както често се случва в живота застигнало го нещастието да загуби богатството си.Той толкова се отчаял,че не знаел какво друго да направи и решил да се обеси.Тръгнал към гората,по пътя го застигнал един дървар.Попитал го накъде се е запътил.човекът му разказал за нещастието си,а дърварят го погледнал,поговорил с него,разубедил го и му подал една бележка.Казал му да не бърза да чете бележката,да го направи когато се прибере у дома.Прибрал се човекът,разгърнал бележката,а на нея пишело:"НЯМА ДА Е ВСЕ ТАКА"...Заживял човека със семейството си и с об6ти усилия успели да се справят,потръгнало му и отново възвърнал богатството си...Минало време и веднъж съвсем случайно срещнал същия дървар,зарадвал се,че го вижда и му се похвалил,че всичко при него пак е добре,богатство,семейство..- .всичко си възвърнал като преди.Погледнал го дърварят,помисли и само промълвил:"Ти май скоро не си чел онази бележка,която някога ти дадох..."



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gidmastar - Тръпки ме побиха от последното и...
07.01.2010 17:34
Тръпки ме побиха от последното изричение.
цитирай
2. nelivagent - francuzite si imat drug izraz. . . ...
07.01.2010 17:36
francuzite si imat drug izraz..."tova e jivota" bix dopalnila - i gor4ivata istina v nego :))
gidmastar написа:
Тръпки ме побиха от последното изричение.

цитирай
3. lagrima - За първи път чух тази приказка от ...
07.01.2010 17:38
За първи път чух тази приказка от баща ми,преди доста години,не точно в този варият,но със същия край и от тогава често се сещам за нея и я разказвам на много хора!
цитирай
4. gidmastar - Да, той винаги е гаден!
07.01.2010 17:39
Да, той винаги е гаден!
цитирай
5. novex - това е един от хуваб разказ на един ...
08.01.2010 21:18
това е един от хуваб разказ на един наш писател, много е добро ама ако се прочете целият разказ
цитирай
6. nelivagent - Не знам кой точно разказ имаш пре...
10.01.2010 07:41
Не знам кой точно разказ имаш предвид,но притчата я знам само дотам,може би дядо ми също я знаеше само в този вариант,затова не знам,че има продължение...ще се радвам да го науча :)
novex написа:
това е един от хуваб разказ на един наш писател, много е добро ама ако се прочете целият разказ

цитирай
7. tili - Покрай bapha открих блога ти
08.03.2010 01:15
Хубава притча, дано повече хора да я прочетат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nelivagent
Категория: Други
Прочетен: 155756
Постинги: 42
Коментари: 86
Гласове: 373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930